Kızlar kendimizce hastaneden çıkacağım gün çekim yaparız inşallah onun için dantelli güpürlü beyaz sabahlık gecelik takımlar oluyor ya o mu daha güzel olur yoksa lacivert rahat gözüken 3 lü takımlar var yine sabahlıklı o mu daha iyi olur ? İkisi çok farklı tarz çünkü . Fikirlerinizi bekliyorum.