Gamzeyasarr
bebeğimde 32. haftada 2 hafta gerilik 34. haftada 3 haftalık gerlik oluştu aslında benden ona giden tüm damarlarım oldukça açık ancak bebeğim bünyesel olarak kilo almıyor, benim bebeğim daha ufak şu anda ve sancılarım çıktı hastaneye yatırılıp serumlarla durduruldu, bugün çıkışım verildi ancak rahim ağzım yumuşamaya başladığı için her an doğum olabilir dendi, önemli olan 37. haftayı bulmak o zaman kadar bolca dinlenmem, bu tarz bebekler çok fazla hiç canınızı sıkmayım ben hiç kafama takmamaya çalışıyorum derdini veren rabbim dermanını da verir, eğer 37. haftadan sonra bebek beklerse büyümediğinş anlayıp strese giriyormuş ve allah korusun kalbi durabilirmiş, o yüzden önemli kritik haftaları atlatıp bebeği alıp anne sütüyle hızlıca beslemek istiyorşar, bu tarz bebekleri çok aratıldım doğumdan sonra yaşıtlarına göre daha hızlı kilo alıyorlarmış