Meliselo Kızlar bugün 35. Haftaya girdim kasıklarımda ve belimde ağrı oluyor yürürken kasıklarım ağrıyor resmen normal bir durum mu benim gibi olan var mı?
arciha Meliselo 35+2 Benim sadece sırt ağrım var haftada 3-4 gün sırt ağrısı yaşıyorum sürekli olmuyor bir de kasıklarımda nadiren baskı hissediyorum 32.haftadan beri
alpcam_18 Normal, bebek yavastan aşağı iniyor, bende 35+3 teyım bazen kasıklarımda ağrı oluyor bazen nefesım kesiliyor karnım patlıcakmış gıbı hıssedıyorum, ağırlaştım iyice zamanında sağlıkla gelsın bebişler inşallah
Meliselo alpcam_18 inşallah hepimizin zaten çoktan aşağı döndü benimki doktor baya baya aşağıda demişti son kontrolde 🙈
Nesrnn Elektriklenme gıbı bır agrıysa sancı olabılır benim oyle oluyor cunku ama dinlenince gecıyorsa yalancı sancıdır 35+4 haftalıgım
Lleeyyllaa Bizde 35+3 olduk nefes darlığı var hemen yoruluyorum sıcak basması üst düzey. Geceleri uyuyamıyorum, belim ağrıyor bazen rahim üstünde acayip bir baskı oluyor ayağa kalkamıyorum