besimemomm Arkadaşlar 5+3 haftalığım aşırı mide bulantım var ilaç olur başka şeyler olur yardımcı olurmusunuz
Duygucesur besimemomm Prizin vermişti doktorum bana Allah yardım etsin kardeşim sağlıkla doğsun inşallah nane kokla tuzlu çubuk veya yeşil elma da iyi geliyor
ipekmom_ besimemomm çok başlarda ilaç genelde pek önermiyordu beniö doktorum, 9.haftadan sonra kullanmaya başlamıştım ben prilam ayrıca soğuk süt baya iyi geliyordu, kraker falan bende pek işe yaramadı bünyeye göre değişiyor bence. Mümkün olduğunca yağsız beslenmeye çalış, haşlanmış patates ve beyaz peynir ile kahvaltı yapabiliyordum midemi çok rahatsız etmiyordu tavsiye ederim. Bu dönem deneme yanılma dönemi gibi biraz maalesef ki deneye deneye öğreniyor insan kendisine ne iyi ne kötü geliyor
10gamze besimemomm tavsıye ettikleri ilacı doktoruna sor kullan istersen sade soda kraker falan ye baharattan kaçın su iç bol bol
Milenamavi Sade maden suyu, kraker, tahin, salatalık, limonlu su, yeşil elma gibi yiyecekler beni çok rahatlatirdi ama burada ilaç tavsiyesini dikkate almayın ilacı doktora görünün o versin size
Emiisko Souk su bana iyi geliyo bende asiri asiri mide bulantisi yasiyorum hatta artik kalbim agriyo Cünkü afedersiniz kusmak icin birsey yok ogure ogure kalbime agri yapiyo Suyu soutuyorum iciyorum biraz iyi geliyo cunku ben asla yemek felan iyemiyorum
besimemomm Emiisko off çok kötü ya ilk hamileleğimde de aynısı olmuştu 4 aya kadar böyle maalesef ama çok kötüyüm nasıl dayanıcam
Duygucesur besimemomm Doktor tavsiyesinde alın ama bence yine de her gebe gibi her süreçte farklı. Sağlıkla kalııın🍀
NNewbabyy 15+1 az önce eşime çok bulanıyor diye dert yandım salatalık yedim soda limon tuz karıştırıp içtim bu ikisi iyi geliyor prilam zaten hep içiyorum gececek diye bekliyoruz deneyerek midene iyi gelen şeyleri bul inşallah geçer tez zamanda benim senin ve bulanan herkesin 🥹
besimemomm NNewbabyy inşallah cümlemiz düzeltiriz ya ilk hamileleğimde sadece simit yiyordum o bir tek yiye bildiğim yiyecekti nasıl düzelteceğiz hiç bilmiyorum
Nurellaaaaaaa1212 NNewbabyy kuzum mide yanması için rennie var ya hani. Naneli oldugu için bana cok iyi geliyor doktora sordum kullanabilirsin hiç sorun yok dedi dene istersen
besimemomm Duygucesur inşallah sabah uyanır uyanmaz doktoruma yazıcam çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kalalım inşallah
besimemomm ipekmom_ işte ilk hamileleğimde sadece simit yiyebilmiştim o mide bulantımı bide prilam geçirdi sabah direk doktoruma yazıcam çok kötüyüm çünkü