Merhaba kizlar. Ortalikta cok fazla kirli bilgiler var ozelliklede negatif olarak. ben size kemdi dogum animi anlatip aydinlatmak istedim. Oncelikle Almanyada yasiyorum. Memlekettemn uzak anne baba aile hepsi orda. hani hangi sartlarda dogum yaparsam yapayim yalnizdim. neyse 40. haftaya yaklasiyordum artik dogurmak istiyordum. Bolbol yuruyeyim dedim.ciktik esimle belki bi 8 km yurumusumdur o kocaman gobekle.😇 evw geldik acaip yorulmustum o gun kalkamadim yerimden. neyse tuvalete gittim bi baktim nisanim gelmis. ama ne kan var ne bir leke bildigimiz kocaman sumuklu bir yapi. belli araliklarla 2 kere geldi. Allahtan bi tane gorumcem var hemen onu aradim dedim durumlar boyle sen yarin sabahtan bize gel ne olur ne olmaz. ertesi gun ikimdi vaktine dogru bi tuvalete gideyim derken aaaa bi baktim suyum patladi. ama ne agri ne sanci hicbirsey yok.ben heycandan ayaga kaldirdim herkesi hadi kosun hastaneye doguruyorum diye😂icimde deli korkular, tecrubesizlik.Gityik hemen yatisim yapildi, sonra muayene edildi sancinin gelmesini bekleyecegiz dediler, su erken patlayinca enfeksiyon riski var onu onlemek amacli serumlar yapildi. bu arada acikli 1cm. ama bizim bebis yok, burda yaninda kimseyide birakmiyorlar.tek kaliyorsun yasak. ertesi sabah 7 bucuga kadar bi uyumusum sormayin😍esimle gorumcem geldiler kaldirdilar.birlikte kahvalti yaptik derken eywah bi adet sancisi girdi bobreklerden. yavas yavas dedim ben doguruyorum. ilk ya saniyorum bacagimdan asagi dusecek😁hemen gittim sanci odasina ilk baslar gule oynaya 12ye kadar sanci cektim caktirmadan sonra saat 2ye dogru kizlar bi usutme geldi bana halbuki benim atesim yukselmis erken su patlamasindan. geldkler kkntrol ettiler. gittiler 5 dakka sonra ellerinde bi ton evrak...SIZI ACILEN SEZARYENE ALMAMIZ LAZIM BEBEK STRESE GIRDI ATESINIZ COK YUKSEK LUTFEN IMZALAYIN.ben soka girdim hic arastirmadim normal yapacagima o kadar jnanmisim ki. aglaya aglaya kabul ettim imzaladim. o anada bana bi igne yaptilar ne sanci ne bisey hicbirsey kalmadi sadece kasilma var. ameliyathaneye gittim beni kesecekler diye aglaya aglaya hisim ckkti.hepside yabanci turk degil ki iki dertlesip sorayim jnsan cekiniyorda. sonra bana belden uyusturma yaptilar, sanki bj kac tane igne soktular gibi geldi cunku bi sokuyolar bi kolum.sonra bj bacagim hafif elektriklwnmis gibi oluyor. megerki o anda sivi veriliyormus sinirlere. en sonjnda yatirdilar koldan bi sivi yaptilar ohhh missss hicbisey hissetmiyorsun. anaaaaa sonra bunlar baslamislar benkm haberim yok cok kisa sure sonra benim hiram askim canim kizim sesi geldi. offff kizlar hayatinizda boyle bi an yasamadiysaniz sizi cok guzel birsey bekliyor. ne ameliyat ne korku hicbirseh kalmadi
birde guzel. birde tatli ... cennete gittim sanki , ben o anlari dusunirken o aski yasarken , bizim doktorlar beni temizlemis kapatmis islerini bitirmisler bile . bebegimi babasina yolladilar o sirada babamiz bizim malesef korkuyor bayilir diye alamadilar ameliyathaneye😂 beni yukari cikartirken o da kizinin gobegini kesmis , baba olmustu artik. onlari oyle bir arada beni beklerken buldum ya ah kizlar bal ballll o anlar hic unutmayacagim.
sonra biraz kusma oldu normalmis uyusturmadan dolayi. beni normal odaya aldilar. bi tane katater vardi genital bolgemde afedersiniz cisi topluyordu torbaya. kolumdada bj alet sizi hissedince basiyordum agri kesici yolluylrdu vucuda ben hic bisey hissetmedim sayesinde. ne oyle dedikleri gibi aci yasadim nede oyle berbat bir ameliyat gecti.1.ci gun kizimi emzirdim sadece kalkmadim yerimden o da bilmedigimden zannettimki yirtilacak 😂ikinci gunde kalktim guzelce bebegimin altini temizledim emzirdim girdim dusumu aldim. oh misss cok hafif karin alt bolgende biraz cekme oluyor o kadar. 3. gunse full aktif oluyorsun zaten sonrada bebegini seni kontrol edip evine yolluyorlar. ha bi de en onemlisi gaz sancim oldu benim ama rezene cayi ictim ohhh sicak sicak bol bol onu da oyle atlattim . sonrasinda bi hap versdiler buyjk tuvaletimide yaptirdilar. bitti gitti.. evimdede cok guzel isimi de yaltim yemegimide bebegimede baktim... demem o ki kizlar her dogum kendine ozeldir. vucudnuz ne tepki gosterir bilemeyiz. ama ne olur su olumsuz dusuncelere kapilmayin kulak ardi edin pozitidmf dusunup Rabbime siginin.. o an o kadar guzel ki Rabbime sukueler olsun hayata kiz coxugu olarak gelip anne olma lutfunu bana versigi icin Hamdolsun... 1.5 ay sonra yine doguracam. sezaryen sonrasi normal dogum yapmayi deniycem onuda yazarim. imsallah basaririm... bana da dua edin. Korkmayin ve kimseye aldirmayin. Sezaryen ile dogum yapan da ANNEDIR.... farkli dusunenlere umarim Rabbim yasatmaz... Allaha emanet olun Annelik lutfuna sahip olanlar😍😍😍😗😗😗