Yattığım ve oturduğum yerden kalkarken, dönerken ve yürürken ciddi bi kasık ağrısı oluyo. Özellikle dönerken ve kalkarken sanki kasıklarım parçalanıyor içerden gibi bi ağrı oluyor. Normal olarak yorumluyorum ama giderek daha ağrılı olmaya başladı sanki son 2-3 gündür. Böyle olan var mı normal mi bu seviyede olması?