Rumeysahnm Kızlar bazen tek gitmemiz gereken yerler oluyor eşler çalışıyor malum benim haftam ilerledi doktorum kullan veya kullanma demedi siz ne zamana kadar kullandınız ?
gezentianne Rumeysahnm Şuan 33 üm kullanıyorum ilk hamileliğimde de hep kullandm doguma kadar. 41′de dlgurdum🤣 neden kullanmayı bırakmalıyız ki? Doğum olursa diye mi
funnymummy Rumeysahnm doğurana kadar kullandım hatta doğum yaptığım günde kullanırdım da eşim vardı artık yanımda 😂
cakethesel Rumeysahnm 35. Haftamdayım kullanıyorum hala doğurana kadarda kullanırım ne olacak ki.Emniyet kemeri rahatsız ediyoe bazen,hamileler için bi aparat var ondan alsam mı diyorum ama aşırıda rahatsız etmediği için vazgectim almaktan
Tubayo Rumeysahnm ben 5. Ayda kaza yapınca bıraktım kullanmayı ama arkadaşlarım doğuma kadar kullandı
Edafmo Rumeysahnm ilk hamileliğimde 34+5 te kullanmıştım en son 35+3 te doğurdum zaten😂 şuanda da 32+2 yim az önce arabayla arkadaşlarla buluştum geldim
Tontis2025 Rumeysahnm 29dayım bende hala kullanıyorum valla merak ediyordum dra sormayı unutmustum iyi olmuş sorduğunuz bu konuyu☺️
edacnr96 33 bitmek üzere mecburen kullanıyorum eşim her yere götürüp getiremez diye ama keyif almıyorum, tedirgin de oluyorum anlık bi sancıyla ya da refleks olarak birşey yaparsam kendime bebeğe zararı olursa diye
Mimi_ 37bitti 38 içindeyim. Eşim veya annem varsa onlar kullanıyor ama bazen tek de çıkıyorum hala. Geçen hafta avm ye gitmiştim poşet hafifti ama son adımlarımda ağır gelmeye başlamıştı. Arabaya bindiğim an çalıştırmadan daha sancım oldu 1-2 dk kaldım öyle koltukta. O an biraz endişelendim ama yolda da olsam kenara çekmeye fırsatım olurdu bence. Araba sürmeye bir engel olduğunu düşünmüyorum hala.
Melikeakkc Rumeysahnm 31 hafta oldum . Hala kullanıyorum. Kullanmaya da devam edicek aksilik olmazsa, oğlumu kreşe götürüp getiriyorum çünkü.
tgbavural Rumeysahnm 37ye kadar falan kullandım şu an 40tayım yine kullanırım aslında ama babam geldiği için yanıma o getirip götürüyor artık yoksa hiç zorlanmıyordum