S-nur1 amin inşallah🙏🏻🎀 Benim başından beri hiç bir belirtim olmadı gebelik belirtisi diye sayılan hiç bişeyi yaşamadım hatta ilk başlarda bu yüzden endişe edip doktora sürekli sordum benim hiç belirtim yok bi sıkıntı mı var vs diye ama doktorum herkesin belirti yaşamayacağını söylemişti çok şükür bebeğimde sağlıklı 🙏🏻