Merhaba. Hafta olarak 28+3üm. 12. Haftada önlem amaçlı serklaj olmuştum. O süreçten beri yatıyorum ve yatağımda yemek yiyordum. 22den beri doktorum biraz biraz araba ile oturup gezmeye, 1-2 saatlik yemek yemelere çıkma şeklinde izin vermişti. Pazar günleri sadece bu şekilde çıktım ama hiç yürümedim ve kendimi yormadım. Fakat bugün bel ağrısı ile doktora gittim vajinal bakıldı ve rahim ağzı ölçümü 22 dendi. 2 hafta önce 35lerdeydi. Hiç 22ye düşmemişti. Böyle olup dinlenerek uzama yaşayan ve haftasında doğuran hamişler var mı? Bugün bu düşüşe çok moralim bozuldu. Ayrıca bebeğim haftasından 1-1bucuk hafta geride gözüküyor. Fakat buna doktorum fazla takılmıyor. İnanın yemediğim yararlı besin kalmadı ama her sefer minyon bir bebek diyor.