Hsg sonrası bir adet görüp hamile kalan var mı geçen sene bu ay da düşük yaptım hala hamile kalamadım hsg çektim bir adet gördüm şimdi 5 gün var adetime ağır bi grip geçiriyorum ilk gebeliğimdede grip olmuştum Prodoctor yaptım ince bi çizgi vardı bekledikçe kayboldu 3 yıl olacak bi sorun yokken olmuyor gerçekten yoruluyorum