Lavinyam06 bence tüplerden geçmiş gibi gözüküyor ama tabi çok net olmadığı için bilemiyorum. Üst kısım basık benimkisi de böyleydi 2 kez histereskopi oldum. Diyeceğim o ki çok iyi bir doktor bulun, ben 2. Histereskopiyi birincisi başarız oldu diye oldum. Ve sonrasında hiç beklemeden doktor tedavisi ile gebelik düşünün derim. Çünkü hsg de içerideki beyaz ufak parıltılar yapışıklık demek ve bunlar tekrarlanıyor. Ben 2. Kez histereskopi oldum ve tüp bebek ile ilk denemede hamile kaldım. Tüp bebek öncesi doğal yolla 4 kez düşük yaptım.