Yurdagull0612 Merhaba kızlar Şırnak kadın doğum hastanesinde doğum yapan varmı aranızda doğumuma çok az kaldı burda doğum yapmayı düşünüyorum 2.doğumum olacak nasip olursa bilgi verirseniz sevinirim yoksa memlekete gitmek zorunda kalacağım
EsilaMelisa01-06 Yurdagull0612 iki arkadaşım orda yaptı ve hiç memnun kalmadılar köpek gibi olduklafini söylüyorlar biri normal biri sezeryan oldu hiç memnun kalmadılar eğer gidebilirsiniz bence en iyisi memlekete gitmek olur sirnagin sağlık yönünden 3 yıl nefret ettim ben ve orda hamile kalmamak için hep korundum doktorları falan iğrenç hep
EsilaMelisa01-06 Yurdagull0612 tabi yine sizin karariniz belki memnun kalan vardır benim diğer arkadaslarim hep memlekete gitti 2 si orda doğum yaptı ama pişman oldular
Ayfer_alkc Yurdagull0612 arkadaşım yaklaşık 3 ay önce doğum yaptı ve yanında ben refakatçi oldum çok ilgisizler, temizlik açısından da çok yetersizler hiç memnun olmadım. Arkadaşım mecbur olduğu için burada doğum yaptı imkanınız varsa memlekete gidin derim.
Yurdagull0612 EsilaMelisa01-06 evet sağlık açısından çok gelişmiş bi yer değil maalesef memlekete gidersem geri dönüşü nasıl olur 13 saatlik yol sürüyor arabayla 6 yaşında kızım var bebekle zorlanırmıyım ondan korkuyorum
EsilaMelisa01-06 Yurdagull0612 yok canım 2 yıl önce yapmışlardı ama yinede arastir ice cizrede özel hastane var orda doktor var kontrole ona godiyordu arkadaşlar hafta sonuda gidebiliyorum cumartesi günü ben tayin olalı 1 yıl olacak ordan memleketinizde uzanmış anca konaklarsaniz bi yerde gelip gidebilirsiniz yoksa çok uzak olur bizde 7 saatlikti
Yurdagull0612 Dilara60 devlet hastanesinde Bahri hoca var ona gidiyorum çok ilgili ve detaylı bakıyor diğer doktorlara göre
Dilara60 Yurdagull0612 Cem hocaya göre iyi midir ben Cem hocaya randevu almıştım diğerlerine randevu bulamıyorum nasıl geçeceğim 🥹
Ayfer_alkc Yurdagull0612 evet bende çok memnunum bende ona gidiyorum diğer doktolara göre çok daha iyi tek sorun randevu bulamamak
Yurdagull0612 Dilara60 Cem hoca ve Turan hocanın isimlerini çok duydum arkadaşlarım onlara gidiyor Cizre’de onlar özel olduğu için daha detaylı ve ayrıntılı bakarlar cihazları daha iyidir bende Bahri hocayı bulmasaydım Cizre’ye giderdim muayeneye için Bahri hocaya da randevu bulunmuyor maalesef
Yurdagull0612 Dilara60 ayy kusura bakma Cemler karıştı fkdkdn🤭 ben Bahri hoca izindeyken mecbur ona gitmek zorunda kaldım bana bebek hakkında ne bi bilgi ne benim şikayetim var mı yok mu sormadı bile ben kendim söyledim😣 muayenesi 20 saniye bile sürmedi hastane kalabalık oluyo işleri yoğun ama 1 ay ben randevu bekliyorum bebeğimi görmek için bilgi vermesi lazım
Dilara60 Yurdagull0612 çok haklısınız aşırı kısa kesmeye çalışıyor bende farkettim bunu cuma günü keseyi görmeye gideceğim bir sonraki randevu için Bahri Bey’e bakayım bende
Yurdagull0612 Ayfer_alkc bende mecburum canım burda yapmaya 2. Doğumum olacak artık yolculukta yapamam Allah iyi insanlarla karşılaştırsın diye dua etmekten başka elimden bişey gelmiyor maalesef