Asudecikcik Asla cahil cesareti falan değil kesinlikle çok daha iyi olur benim dogumum da ben ve eşim cocid olmuştuk mecburen kimse yanımıza gelemedi yaklaşamadı ne annem ne kaynanam 1 gün hastane de geçirdik 2. Gün öğlen evimize geldik 3. Gün sabah bebeğimizi aldık küvezden ben sezeryan olmuştum eşim hem bana hem bebeğimize baktı hastanede de evde de sağolsun herkesten de daha iyi oldu hatta çünkü biz kendimiz deneyim etmiş olduk emzirmeyi, alt değişimini, kıyafet değişimini, gazını, uykusuzluğunu vs her şeyini başkası olunca öğrenemezdik beklenti içine girerdik. Eşiniz size ve bebeğe dört dörtlük bakarsa ve karşısında bir lonusa olduğunu unutmayıp gık bile demezse her şey on numara olur 🥰😅