NBanu 36+1 deyim.Birkaç haftadır bariz şekilde ayaklarımda ödem var.Hele ki ayaklarım gün içinde aşağıda kalmışsa dayanılmaz şekilde şişiyor .Bu sefer 2 gündür net bir şekilde inmedi 😞 Var mıdır çözümü yada normal mi şişmesi 😩
Haticemrahalp NBanu valla canim ben daha 25 haftalık hamileyim sağ ayağim davul olmuş çok zorlanıyorum üstelik bide çalişiyorum artık akşamlari dayanilmicak gibi ağrisi oluyor ne yapcam bende bilmiyorum
aysecakir NBanu canım şişmesi normal. Benim 34. Haftamda balon gibi olmuştu sonra kendiliğinden indi ama bir iki hafta öyleydi. 37 deyim şimdi yine şişti öyle geziyorum 🙄
Zuhresule NBanu benim de flamingo gibi incecik bileklerim Rambo gibi oldu 🤷🏻♀️ Doktor yürüyüşlerini aksatma. Şişlikler inmez ama daha fazla ödem oluşmasın diye yürü demişti
Mel0s NBanu benimde olmustu canm sol ayagimin topugu ustune basamiodum doktor rapor verdi bana dnlendim braz gecti baya
NBanu Benimde geceleri uzatınca iniyor sabah ayaktayken yine aynı 😩 .Ama bazıları normal değil bizim hiç şişmedi diyor .Tansiyondan korkuyorum o yüzden 😞
NBanu Zuhresule benimde Birgün boyunca uzatıp dinlenince geçiyor ama birkaç saat ayakta olayım yine aynı 😞 kalıcı olmasa bari