Yskysk 6+2 deyim tüp bebek bugün kontrolüm vardı keseyi gördük ama embriyo yoktu. Doktor olumlu konusmadı maalesef . Pazartesi tekrar bakacak. Başına böyle bişey gelmiş olan var mı ?
262634nur Yskysk 6. Haftada kese bile gorunmemistı benim canım 7+5 gibi kese göründü. Bebekse 8+6 da. Sabahtan ve sıkışık idrarla gidin Dr bana öyle soylemıstı
Mercimek7713 Cnm bende 6+ 4 de gittimde kese var bebek yoktu doktorum hiç olumsuz konusmadi 15 gün sonra gel görürüz dedi dediği gibi de oldu 15 gün içinde bebekte kalp atisida oluşmuştu bol bol dua et eminim sende 15 güne kadar bebeğini gorurusun
Yskysk Mercimek7713 Doktorum pek umutlanma dedi o yüzden negatif gibi bakıyorum oldukça moralim bozuk. Sizin adınıza çok sevindim 🙏🙏
Mercimek7713 Yskysk teşekkür ederim içini ferah tut bol bol dua et inşallah sende güzel haberler alırsın