Merve-Beyto Kızlar Altınkoza hastahanesine gidiyorum hatta bugün gittim ama doğum ücretini sormayı unuttum. Aranızda bilen giden var mı? Birsürü şey soracam diye giriyorum doktorun yanına çocuğumu görünce hepsini unutup salak salak sırıtarak geri çıkıyorum😂
Sudee01 Merve-Beyto inşallah canım ben algomed Hastanesi’ne gidiyorum eda hanıma ama doğum olarak altın Koza istiyorum siz ? 😍
Merve-Beyto Sudee01 Eda hanımda kuzenim ve arkadaşım doğum yaptı dikişini beğenmemiş ikiside. Ben manavgatta oturuyorum normalde annemin yanında doğum yapcam diye geldim. 10 kişiden 8 i Ersin sürmeliler dedi. Çok tatlı dilli bir doktor şimdilik memnunum bakalım
Merve-Beyto dkjannsbd 1100 vermiştim birkaç ay önce bugün 950 lira aldılar zam geleceği yere ucuzlamış şaşırdım
dkjannsbd deryakrgz tmmdır çok sağolun ☺️ medicale gidiyorum da yeni başladım araştırmadayım şimdilik 🤗
deryakrgz dkjannsbd orası bu yerlere kadar göre pahalı biraz ben Aralık ayında gitmiştim hamile olmadan önce 1200 almışlardı yılbaşından sonra ne oldu bilmiyorum
Merve-Beyto dkjannsbd medicalde muzaffer bey varmış onuda çok duydum ama annemlere uzak arabada eşimde cesaret edemedim sürekli otobüse binmeye
deryakrgz Merve-Beyto bide orda ayrıntılı ultrason yapılıyor mu bilginiz var mı ? Bide algomedde özgür beyi de öneren çok oluyor.
Sudee01 Merve-Beyto aaa gerçekten mi anladım canım ozaman doğumu bilmiyordum ben altinkoza düşünüyorum zaten hayırlısı ile çok teşekkür ederim bilgi verdiğin için. Ersin beyi herkes öneriyor olmazsa onda devam ederim çok sağol ❤️
dkjannsbd Merve-Beyto evet muzaffer beyi duydum baya eski doktor iyi oda ☺️ bana da yakın medical diye düşündüm yoksa pahalı gerçekten 2 bin muayene Akdeniz kartı ile 1500 e filan geliyor yine iyi diyorum ☺️
Oprions Merve-Beyto medikal de burcu hoca var ona gidiyorum çok da memnunum gerçekten çok ilgili tek sıkıntısı çok yoğun muayene sırasında bekleme oluyor
Merve-Beyto deryakrgz ben yok diye biliyorum. Özgür beyede muayeneye gitmiştim ben hamile kalmadan önce (tüp bebek şu anki hamileliğim) resmen usulen ultrasonla baktı dakikasını bile almadı o derece usulen baktı yani. Nişeyiniz yok dedi yolladı beni sinir oldum Orda gitmedim birdaha