1devaannesi bi kahvaltı organizasyonu vardı aile büyükleriyle oraya gittim. Yolda dr randevusu oluşturdum kadın doğumdan 34. Hafta kontrolüne gittim. Hemen yarım saat sonrasına de göz randevusu almıştım. Numaramı aldım eve geldim. Zaten saat 3 olmuştu, 4 küsurda da oğlum geldi. Yemek yiyip playstation oynadık. Sonra eşim geldi youtube dan birşeyler izledik.