Ben hamile olduğumu öğrendiğimde her halde çok bulantim olur diye düşünmüştüm kızımda sıfır bulantı hamile olduğumu bile anlamadım zaten kisd vardi diye de regl olmuyordum🫠.eşim dedi resmen hadi Got test alda bak ne var ne yok öyle şoke olmusdum. Sonra Düşünüyordum ki doğuma yaklaşınca suyum falan gelicekve ya acayip ağrı olucak öyle hastaneye gidicem. GERCEK - tansiyonum 17 boyladi🫠. 1 ay yatisdan sonra 36+2 de doğum gerceklesdi😂. Birde üzücü bir şeylerden biride hamile olduğumda herkesin bana iyi davranacağını düşünmüştüm. Hani hamileyim kırılmayayim,üzülmeyeyim diye her kes her şey yapar diye dusunuyordum🫠🥺.ama tam tersi iftiralar, özellikle gorumcelerim iftira attılar bana🥺.onlar yüzünden zaten hastanelik oldum.birde Otobüse bindiğimde her kes bana yer vermek saniyordum😂😂😂. Oysa bütün yolu ayakta gidiyordum🫠.