Bebegimsagliklakalyanimda Giden memnun kalan varmı nasıl bir doktor lütfen yardımcı olur musunuz normal doğum çok isiyorum
nurcaneroll Benim kardeşim gitmişti çok memnun kaldı ama onda bebek ters geldiği için mecburi sezeryene aldı ama birdaha olsa yine ona giderim der hep
Bebegimsagliklakalyanimda nurcaneroll Hım anladım prenses doğum diye bir şey var/ acıyı hissetmiyor ama normal doğum yapıyor
nurcaneroll Salı gününe bende randevu aldım kendisine 5 haftalık hamileyim tahmini bende ikinci gebeliğim ilkini sezeryen oldum algomedte Eda hanıma gitmiştim bunu normal istiyorum inşallah olur