gktgakyl Kızlar bugün 16+2 olduk kasıklarım belim adet olacakmışım gibi nası desem yana yana ağrıyo normaldimi sizde yaşadınızmı acaba? İdrara bakıldı temiz bu arada
Guzel_bebem gktgakyl bende sizin gibi aynı durumdayım belim Çok ağrıyor çok kötüyüm adet döngüsü olduğu zamanlarda oluyor genelde
Minikeller38 gktgakyl belim kasıklarım kopuyor sankii inşallah biran önce gecer ya bacaklarıma kramp giriyor agrısı çekilmiyor .
Pandoraagartha Ben de 15+3 üm benimde bu hafta kasık ağrıları ile geçti aynı adet başlangıcındaki ağrı gibiydi baya tedirgin oldum. İdrar yolu enfeksiyonum falan yok daha yeni test yaptırdım.