Whit3 son zamanlarda olduğunuzdan o kasılmalar normaldir. Şiddetli sancı ağrı olmadığı sürece sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta ciddi bi yük var üzerinizde. Karnınızda. Vücudun denge merkezi bile değişiyor. Dizleri beli zorlamadan gerekirse birkaç postada yürünebilir bence. Biraz sabah biraz akşam gibi.