Akşam üstü belimin sağ tarafı tamamen tutuldu, dünden belliydi tutulacağı aciyordu da az önce de karnım ağrıdı yarım saat sonra da karnımın sağ tarafı bebişin olduğu kısım sizlamaya başladı sonra sol kasigima sizi girmeye basladi. Düzenli bir şey yok ama ayakta durdukça sızlıyor özellikle sol kasigim. Noluyor şimdi bu hiçbir şey anlamadım