Esrarengizesra Kızlar merhaba😊 Bugün yeni 35 haftalık olduk çok şükür. Bu ara çok iştahsızlık çekiyorum acıkmıyorum nerdeyse böyle bir şey yaşayan var mı ? Ne önerirsiniz kızlar?
Deletedmom56 Esrarengizesra ben öyleydim şu an 35+2 oldm iki gündür decavit ve diğer ilaçlarımı kullanıyorum kan sulandırıcı demir vs iştah açılması yaşıyorum resmen herşeyi yemek istiyorum😁