5 nisanda yumurtlamam olmuştu kaç gündür heveslenip test yapıyorum hiçbir şey yoktu ve ovülasyon testimde çok silik çıkıyodu.. sabah bile yaptığımda çıkmadı. Şimdi akşam üstü tekrar yaptım sanki var gibi mi bilemedimmm mavi olan ovülasyon pembe gebelik testi. Bakabilir misiniz 