Bende de vardı 20. Haftama kadar da asla geçmedi o tat yüzünden bulantı ilacını bırakamadım çünkü kötü oluyordum. Özellikle tatlı şeyler yediğim zaman daha beter oluyordu şu an magnezyuma başladım ve o tat ağzımdan yok oldu doktorunuza sorun isterseniz sebebi belki bu da olabilir. İlk hamileliğimde böyle değildim asla o erkekti şu an kız bebek bekliyorum 🥰