Birbebisannesi Reglime 5 gün var ama içime kurt düştü hemen bir avow yaptım. Şimdi akşam saatinde yaptım öncelikle bu etkilermi? İkinciside ben çoook ince bir çizgi görüyorum sizde görüyor musunuz? Ama bu kuruma çizgisine benziyor . Emin olamadım bakar mısınız 🥺🥺
Leylabngll Birbebisannesi hayırlı olsun canm var görünuyo ınsaAllah ta vardır pekı yumurtlama ve catlama Hangı günlerdı canm
yesildeniz_ Birbebisannesi ben gördüm kuruma çizgisine de benzemiyor. Ben yaptım kuruma çizgisi çıkarmamıştı
KubraYksl1 Birbebisannesi ben saat 4 gibi yapmıştım çıkmıştı. Eğer yaptığın test 5 dk geçtiyse yanlış sonuçtur. Erken gebelikte hemen belli oluyor. En iyisi kan vermek. Umarım güzel sonuçlar alırsın
Birbebisannesi Lütfen bakın hiç beklediğim bir anda yapmadım bunu. Çünkü ovulasyonla takip ettim ve yumurtlama çatlama günleri değerlendiremedimm maalesef özel sebeplerden dolayı. Ama öncesinde ve sonrasında değerlendirmiştik. 🙏
sutlukahve_ Birbebisannesi merhaba canım saçma sapan hesabımı askıya almışlar yazamadm net olarak görünüyor çizgi hayırlı olsun kan ver bence hmen çünkü awox yaniltmiyir bende defalarca yaptım ama hicbisey çıkmadı
Cicekbahcesi12 Birbebisannesi yaa o cizgiyi bende goruyorum ve awox un yanilttigini daha görmedik benim kanda gozukmeyeni bile gosterdi 😂 ay cok sevindim ya sizi ne zamandir goruyordum insallah vardir ve yakin zamanlarda bebeklerimiz olur beraber takip yapariz insallah vardir 😍 eger testin varsa yarin tekrarla mutlaka 😍
Birbebisannesi Şaka olmalı 🥹🥹 hiç belirtim yok sadece gösüs hassasiyeti oda az. Ama awox 25. Dakikada çıktı bu çizgi git gide belirgin oluyor . Hiç değerlendiremedim yumurtlama günlerini. Nasıl olur bu
mavideniz9696 Birbebisannesi bana da var gibi geldi ama 25. Dakikadan çıkan test göz önünde bulundurulmuyor. İlk 5 dakikadan sonra çıkan çizgi geçersizdir
Musilk-1 Birbebisannesi yumurtlama günü olacak diye birşey yok sakın buna odaklanma adetin dördüncü günü hamile kaldım ben düşün kendini rahat bırak sitres yapma yeter canım bu arada testi tekrarlafınmı🤍
Birbebisannesi Sevval_uyar_55 bir gün öncesini ya da 2 gün öncesini sanki değerlwndirdim çok hatırlamıyorum gününü
Birbebisannesi mavideniz9696 awox olunca kuruma çizgisi çıkmaz diyorlardı ondan attım 🥹 ama şmyle bir şey var belirginleşiyor
momof3 Birbebisannesi Kan ver bir an önce kuzumm geçen ay beraber beklemiştik Ordan hatırladım seni.Bu ayın başında korunduk biz de hiç ovülasyon da yapmadım ama yine denedik inşallah benim de olmuştur 🙂 Daha 10 gün var reglime.Güzel haberini bekliyorummmm