Ben wagon premium bebek arabası aldım canım, ikiz değiliz ama iki çocuğum var, ikisi de rahatça biniyor. İkizler için de çok uygun, içi baya geniş, taşıma kapasitesi de 75 kilo. Sürmesi kolay, katlanması pratik, uzun süre kullanmalık. Bence kesinlikle bi bak, çok memnun kalırsın.