Aybklc cidden biz kime güvenelim benim oğlum da geçenlerde hasta oldu sürekli kusuyor, ishali vardı ve aşırı huzursuzdu. Doktorlardan biri neredeyse hastaneye yatıracaktı bağırsak enfeksiyonu diye halbuki crp olması gereken değerde, başka doktor diş bir şeyi yok dedi en sonunda başka doktor karından röntgen istedi de gaz olduğunu anladık çok şükür duzdkdi bebeğim. Allah iyi doktorlara denk getirsin ya kötüsü cidden kötü çünkü