Demetgk benimde 2. oğlum olacak ilk oğlum 7 yaşında sıpa bana diyor ki: Anne şimdi üçümüzle birden nasıl baş edecen bakalım diyor :) Allah yardımcımız olsun bende evin tek kızıyım 3 erkek kardeşim var annemle aramda ki bağ anlatılmaz bende çok istiyordum kızım olsun kısmet sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin RABBİM