Merhaba arkadaşlar 32+2 deyim ateşim dün geceden beri 38.8 / 39.00 arasında. Acile gittim hiç bişey yapmadı parol verdi gönderdi. Kadın doğuma da randevu alamıyorum bulunduğum yerdende randevusuz bakmıyorlar. Ne yapmalıyım bebeğe bir zararı olur mu yaşayan var mı internette iyi şeyler yazmıyor