Aleffb 27.hafta sol kasık ağrısı normal mi Dün tetanoz ve boğmaca aşısı oldum. Gündüz iyiydim ama şuan ağrılardaym yardm
cerengeredeli Aleffb normalin üstünde bir agriysa bir doktora gorunun, bende dün oldum ama bende ağrı yapmadi. Bugün sol kasıkta acı vardı sadece o da geçti bir saat sonra
dygsss Aleffb biliyorum hemşire banada söyledi tetenozun 2. Dozunu olacaktım ama boğmaca olmayacağım acaba zorunlumu
EsmanurTorun dygsss 2 aşıdan birini boğmaca yapıyorlar isteyip istemediğini de sormuyor ya da bana sormadı
cerengeredeli dygsss boğmacayi bizim için değil bebek için vuruyorlar bize. Doğduğunda bebeğe yapamadıkları için yapılana kadar boğmaca dan korusun diye
Aleffb cerengeredeli çok teşekkür ederim destek için Akşam ılık su duş sonrası uyku iyi geldi Sabaha şükür sadece kol ağrım var aşıdan ötürü üzerine yattm sanırım :)