yaseminerten a-b1 ben şuan devlet hastanesine gidiyorum burda ki doktorumda iyi ama doğumu özelde istiyorum cinsiyet zamanı gitsem Önder beye tahlilleri devlet hastanesinde yaptırsam doğuma kadar da arada Önder beye gitsem kontrole kabul eder mi
a-b1 yaseminerten duyumlarıma göre kabul eder. Çevremde o şekilde giden arkadaşlarım var çünkü . Sadece doğum öncesi birkaç muayeneye giden. Tabi yine de sorun
a-b1 papatyam95 evet bütün gebelik süresince ona gittim . Fena değildi biraz yoğun diye sanırım ilgisi az
ayse-huseyin16 papatyam95 ya bende Önder beye gittim aslında çok övülüyor ama sanırım sıradan gebelik takibiyle çok ilgilenmiyor genelde tüp bebek ve riskli gebeliklerle çok ilgili diye düşünüyorum