6.ayda rahim ağzı kısalığım ortaya çıktı ve serkraj için geç kalınmıştı. Doktor belki böyle devam edersin dediğinde 31 mm idi ve ne bir istirahat ne de ilaç verdi. 3 hafta sonra 25mm olmuştum. Çok üzgünüm. 1 fitile başladık şimdi. Geç kalınıldığını düşünüyorum. “İnternetten araştırmalarımla” yatmam gerektiğini öğrendim. Bence sizde rapor alın ve yatın. Sağlıkla zamanında kucağınıza almanız dileğimle🤲🏻