Kızlar 39+1 bugün kontrolüm vardı kontrolden önce biraz peçeteye kan gelmişti ben kanama sandım ama nişanımmış 1 cm de açıklık varmış daha sürecin çok başı dedi doktor nts de sancım çıktı. 3-4 saati de bulabilir 1-2 gün de sürebilir doğum dedi ara ara sancılarım oluyor ama çok şiddetli dayanılmayacak gibi değil adet ağrısı gibi oluyor. Acaba bu dakika sayacağımız sancıların çok mu şiddetli olması gerekiyor