Pinar0711 merhaba, benim 1. Hamilelikte oluştu normal doğum yaptım, bende baya büyüktü, bacaklarımda ve vajinada vardı, 2.cocuğumuda normal doğurdum, şimdi 3. ye hamileyim şimdide şiddetli ağrısı var bakalım inşallah kısmet olursa bunuda normal doğum istiyorum