Kızlar merhaba 19 haftalık gebeyim gene kaldıgım günden haftadan beri akıntı koku ve kaşıntı yaşıyorum ne yaptıysam gecmedi. Fitil kullandım niola yagı kullandım (yaktı) delirecegim artık günde 4 5 defa yıkayıp iç camasırımı degistiriyorum bıktım ve psikolojim bozuldu baska önerisi olan varmı acaba ?