6 aylık hamileyim sancı için nstye bağlandım o süre zarfında doğum yapmak üzere olanları gördüm ve gerçekten çok etkilendim korktum çığlıklar asla bitmiyor doktorlar bağırma ıkın diyor ama ıkınamayıp çok şiddetli bağıranları gördüm hatta 2 kişiyi doğru ıkınamadığı için sezeryana götürdüler normal doğum istiyordum korkmaya başladım sizin sürecinin nasıl geçti sancılar dayanılamayacak gibi mi gerçekten