Bende 5+1 bugün keseyi gördük ama 4 gündür geçmeyen bı bel ağrısı yaşıyorum 2 sene önce de 6 haftalıkken kürtaj olmuştum o zman da böle şiddetli bel ağrım vardı yine aynı ağrı var lekelenme falan yok ama yine de korkuyorum bakalım inşallah güzel sonuçlanır