Bicirik2025 2boysmother ben kullanıyorum haftada bir . Çok memnunum içinde gerekli bütün vitaminler var. Onun dışında demir gyneferon ve d vitamini d vit damla kullanıyorum.
2boysmother Tontis2025 internet üzerinden mi aldınız eczaneden mi? İnternet fiyatı daha uygun görünüyor
2boysmother mutlusonsuz internet üzerinden mi aldınız eczaneden mi? İnternet fiyatı daha uygun görünüyor
Maiyaig 2boysmother bu gibi vitaminleri eczaneden alma taraftarıyım açıkcası, internette bi tek güvendiğim dermoeczanem sitesi var orda da fiyatı aynıydı ama indirim vs olursa ordan alırım anca
2boysmother minnakhanimmm internet üzerinden mi aldınız eczaneden mi? İnternet fiyatı daha uygun görünüyor
minnakhanimmm 2boysmother eczaneden aldım aynı fiyatı aralarında çok fiyat farkı yok internette de 400 TL küsurdu eczanedede ben ilaçları eczane dışında almaya çok sıcak bakmıyorum.
Nurbesteee 2boysmother bende ondan kullanıyorum doktor tavsiyesiyle canım hiç yan etkisi olmadı hatta bir iki hafta salladım içmemiştim baktım hemen hasta oluyorum enerjim düşüyor şimdi günde bir kez alıyorum muhakkak
eceyc314 2boysmother gebelikten önce başlayıp doğumdan sonra 3 ay kadar daha kullandım. Çok memnundum. Çok şükür gebelikte değerlerimi güzel toparladı. Emzirme dönemindede faydasını gördüm tavsiye ederim.