Gamzegul01 Kızlar Adana şehir hastanesi ya da Balcalı da kararsız kaldım sizce hangisi iyi olur sezeryanla doğum için bilgisi olan var mı
Anneyimmmben Gamzegul01 ay ben defalarca yazdim kimse cevap vermiyor. Balcalı Hastanesi’nde Mete sucuya muayene oluyorum ama orda doğum yapmaya çekiniyorum çok kararsızım balcalı yada özel hastanede doğurcam
Ela-01 Gamzegul01 ben nisanin 1 de sezaryan oldum şehir hastanesi çok memnundum artı tek kişilik odaya denk geldim 🙏
Anneyimmmben Gamzegul01 ilk doğumum normal ikinciyide normal istiyorum ama normal doğumlara Mete hoca gelebiliyor mu bilmiyorum sonuçta sezeryanlar planlı oluyor ama normal doğumun ne zaman olacagi belli değil. Eğer Mete hoca görmezse asistanlari dogurtuyor
Ela-01 Gamzegul01 32 hafta 26+5 günle uyumlu bebeğim bayramın 3 günü haraket etmedi diye gittim suyu kalmamış dediler acil sezaryana alındım
Ela-01 Gamzegul01 4 gün ama ben acil sezaryan oldum erken doğum bebeğim kuvozde normal olarak kalanlardan biliyorum 32 saat dolunca gönderiyorlar
Gamzegul01 Ela-01 kaçıncı haftada gerileme oldu ki şuan 29 haftalık benimki haftasıyla uyumlu dedi ama bundan sonra da olabilir demi gerilik
Ela-01 Canm ben 26 haflatim kontrole gittim herşey yolundaydı algomed özgür beye gidiyordum ayrıca şehir hastanesi Abdi oğuz a kontrolden 5 gün sonra bebek gelişimi durmus benim ben haraket azlığı hissedince gittim