Arkadaşlar 33+2 yim kvdem karnın göğsünün altından düşmüş doğum yaklaşınca öyle olur dedi geçen de bir video izledim üst karın yumuşayınca 2 hafta kaldığını falan söylüyordu gerçekten öyle mi? en son 32 haftada gittim doktor bebek dönmüş dedi onla ilgisi var mı?