Mervegl2609 Kızlar temmuzun sonu ağustosun ilk başı doğum var alışveriş için neyi ne kadar almalıyım sizce yardımcı olur musunuz
Minik1Civciv Mervegl2609 0-3 ay zıbın al canım beş adet alt üst takımlar daha kullanışlı. Tulum almanı çok önermem alacaksan da tulum 3-6 al. 3-6 da 10 tane falan alabilirsin sıfır kol yarım kol zıbın. Bol bol ağız mendili öneririm benim bebeğim kusan. Bi bebekti.