Kızlar ben 25 haftalık gebeyim geçen ay kan vermiştim demirim 10.4 çıkmıştı bu çok az bildiğiniz üzere doktor bana demir takviyesi hap verdi 1 ay sonra tekrar kan verdim 11.4 oldu .hala çok az normalde 12 ile 16 arası değeler normal kabul ediliyor çok endişeleniyorum benzer durumu yaşayan oldumu sizden.Gebelikte Demir eksikliği yaşayan ?