Kızlar gören bir cevap versin lütfen, 37+0, 36+2’de bebiş 3300 gramdı. Beni yargılamayın ama ilk doğumum ve vajinal doğum istiyorum. Benim korkum bebek çok kilo alır ve doğum gecikirse vajinal doğum yapamamak ya da kesi-yırtık olması. Cumartesi kontrolüm olacak, sizce bebeğin kilo alımı böyle devam ediyorsa doktoruma ben suni sancı vs. istediğimi söylemeli miyim? Sezaryene mecbur kalmak istemiyorum açıkçası