Gzmm17 Kızlar 29+3 günlük gebeyim. 1. Ve 2. Trimester hiç mide bulantım olmadı çok güzeldi herşey ama şimdi mide bulantısı başladı🤮 normal mi bu durum? Tansiyon 9-6, berbat bir bulantım var hastaneye gitmeli miyim sizce😔