AybenYB Kızlar göbüşlerinizdeki tüyleri alıyor musunuzzz? Göbüşümde hiç tüy yoktu gebelikte çıkmaya başladı? Alan var mı varsa hangi yöntemi kullanıyorsunuzz
rumisam AybenYB benimde vardı hamimelikte ben ağda yapıyordum hazır ağda bandını göbeğimin çizgi hizasında vardı benim yapıştırıp Çat tekte alıyordum bı ay çıkmıyordu
Fatmadmr37 AybenYB benim de göbek deliğimin çevresinde olmayı başlamıştı ilk gebeligimde sonrasında da çıkmaya devam etti az da olsa. Şimdi ikinci gebeligim arada bir alıyorum jiletle bende sorun olmuyor. Venüs ün kendinden sabunlu başlığı olanı kullanıyorum.
cakethesel AybenYB Bende venüs jiletle alıyorum bütün vücudumu.Geç çıkartıyor.Hamilelikten sonrada direkt epilasyona gideceğim zaten.2. Hamileliğime kadar tüy işleri tamamen bitsin,bitmese bile azalsın istiyorum.
xLucy AybenYB eğer gebelikten önce tüy olmayan yerlerinizde tüy çıkarsa sakın almayın , çünkü doğumdan sonra dökülecek , ama alırsanız çıkmaya devam eder demişti doktorum 🙏🏻
AybenYB Fatmadmr37 ya bir de düşük tehlikesi geçirdim ben progestan kullandım uzun süre yüksek dozda, ondan sonra kıllandım ne varsa öncesinde yoktu 😂
Tontis2025 cakethesel bende jiletle alıyrm valla zaten hamileyim hassasım birde ağda çekemem dedim.. Kalırsa tüyler lazerle doğumdan sonra hallederim
AybenYB Tontis2025 ağda kullanıyorum ben de jiletten hep korktum bir yerimi kesicem diye hiç kullanmadım hayatımda
Fatmadmr37 AybenYB doğrudur canım 😌 benim babadan gelen genetikler sagolsun 😅 hamilelikte olan hormonlar ile göbeğimde bile çıkardı
KumpirsMom AybenYB almıyorum çünkü dökülüyormuş gebelikten sonra kararmamda oldu koltuk altımda geçiceğini söylüyorlar bende dokunmadım hiç sarımsı olduğu için pek rahatsız etmiyor doğumdan sonra geçmezse alırım
AybenYB asenat-63 ayy evet almıcam sanırım, öyle çok yoğun değil de normalde yoktu hamilelikte çıkınca bi garibime gitti 😂
BenimBalBidigim AybenYB Hormonlardan kaynaklı bide yağ flan sürüyorsan ondan olur canım .. Ben ağda kullandım doğum sonrası hiç çıkmadı neredeyse .. birazda kişiden kişiye değişiyor olabilir