bbsskk ilk kızım doğduktan sonra çok faydasını görmüştüm ben. İlk zaman emzirme olayı çok zor olabiliyor. Benim yara olmaya başlayınca hemen takmıştım sonrasında da hiç yara olmadı onun sayesinde. O zamanlar trendyol dan almıştım ama markasını hiç hatırlamıyorum. Şimdi ikinci gebeligim mutlaka alicam. E bebegin kendi markası olan baby mom gümüş kapaklar var onların da yorumları çok iyi ondan almayı düşünüyorum. Fiyat olarak gerçekten pahalanmislar ama işe yarar bir ürün.