Emiisko AY KAC GUNDUR BUGUN DOKTORDAYIM DUA EDIN DEDIM BUGUN GITIM HERSEY NORMALDI KALP ATISI DA DUYDUMM 6+6Haftalik cok Sükür ALMANYADA YASAYAN VARSA HAMILELIGI ILERLEMIS YAZABILIRMI BIRSEY SORMAK ISTIYORUM DA
Koala_ Emiisko ben de size birşey sormak istiyorum ? Almanya da gebelik aşısı var mı acaba biliyor musunuz? 🤗
Ecmsyl Emiisko ayy maşallah canım bende almanyada yaşıyorum ama henuz başındayım vede hıc kontrole daha gıdemedım darısı başıma ❤️
Emiisko Koala_ bende bilmiyorum ki canim yaa Bende iste yeni Banada 70 euro karsilinda hermony test mi ne tapacaklarmis 4 hafta sonra onu duydun mu hic
Koala_ Emiisko 10. Haftada ikili tarama testi yapılıyor Türkiye de muhtemelen size de onu yapacaklardır. Bence gebelikte aşı yapılıp yapılmadığını da sorun gidince Almanya da yok diye biliyorum ama emin değilim.
Ecmsyl Emiisko fetal dna testımı acaba ? Baya yaygınlaştı bende yaptırmayı dusunuyorum 70 euro iyiymiş
Emiisko Ecmsyl ayy simdi sende gidince sanada soylerler caniim benimm Herseyin en guzelini duy insallah
Koala_ Ecmsyl tetanoz ve boğmaca yapılıyor Türkiye’de hamilelere Almanya da yok sanırım böyle bir uygulama ?
Ecmsyl Koala_ hayır yok ılk gebelıgımın 24 haftasına kadar türkiyedeydiö orda ıkı doz oldum ama dogum burda oldu. 2. Cocugumda burdaydım aşı felan yapılmıyor
_Gizem__98 Koala_ var diye biliyorum ben almanyada değilim ama fransadayım burda da o aşıdan yapılıyor almanya da da vardır bence ben 25. Haftamda vuruldum aşıyı