Fatdf 16. Haftaya kadar bekle derim 12 haftalıkken doktor erkeğe benziyor dedi dün 15 haftalıkken kıza benziyor dedi şuan çok karıştı bizim için kendimizi erkeğe alıştırmıştık şimdi kız mı erkek mi değişir mi kalır mı kıza alıştırsak sonra yine değişcek mi kafamda deli sorular. Ama sağlıklı olduktan sonra kızı da erkeği de ayni 😊