istanbul3455 bende 40+5im bugün , sancı açıklık sıfır yarın gidicem yatış yapma ihtimalleri var suni ile ki istiyorum da açıkçası çünkü çok yoruldum :( forumda ben biraz gezindim bizim gibi olan anne adaylarını okudum sancı ve açıklık olmadan suni verebiliyorlarmış normal doğum yapan da varmış yapamayan da kişiden kişiye değişiyor